ShareThis

Sunday, July 17, 2011

Samir Nasri


Susah bukan nak cari pemain bola sepak EPL yang beragama Islam + hensem macam Samir Nasri?

Dan gua di sini bukan nak berceloteh pasal kekacakan Samir Nasri.Tidak sama sekali.

Gua adalah peminat bola sepak kelab Arsenal tegar.Setiap season gua tak pernah miss gua punya team match.Kalau gua miss pun,gua akan tengok highlight di Youtube.

Dan sejak dua menjak ini,team gua kelihatan lemah.Gua tak tahu dimana silapnya.Gua nak salahkan Arsene Wenger,gua masih lagi tabik lelaki Perancis beruban ni.Gua respek beliau sampai beliau bersara.

Carilah pengurus yang mampu berbelanja seperti Wenger.Yang aku dapat cari pengurus yang mempunyai kriteria seperti Wenger adalah David Moyes.Gua suka kalau Moyes yang ganti tempat Wenger bila Wenger pergi nanti.

Dan Nasri?Gua sudah lama minat lu.Tapi sekarang perangai lu macam taik.Baru satu season lu sudah berjaya jadi terbaik,lu nak tinggalkan kelab yang menaikkan nama lu.Sebongkak bongkak Cristiano Ronaldo,dia masih spent 3 tahun di Man Utd selepas ditabalkan Pemain Terbaik Dunia.Lu,baru menang tempat kedua Pemain Terbaik PFA dan lu sudah nak blah.

Pemain macam ni gua bagi sepak muka lu.Gua benci lu.

1 comment: